7 Juni

Måndagsklubben igårkväll.
Åkte självklart dit innan 21 så vi slapp både kö och betala inträde.
Smart smart ;)

Var bara lite trött när klockan ringde imorse.
Eller okej, jag var sjukt trött!
Men upp kom jag, in till stan, köpa cigg till Denice som hade glömt sitt leg hemma. Sedan vidare till skolan.
Fick tillbaka mina saker i Svenskan, Min mentor bjöd på glass.
Sen åkte jag hem igen.

Och här sitter jag med ett rum som ser värre ut än andra världskriget.
Ska ta tag i det nu.
Sedan får vi se vad som mer händer.
Vattenfestival i LKPG idag men vet inte om jag ska dit, Stefan undrade om jag ville med och dricka lite öl.
Som sagt. Vi fårse vad som händer!

Börjar få ont i halsen med.
Kanske inte bra att springa runt i klänning på nätterna och tro att det är varmt?
Äsch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0