Allergi

Sol och fint väder.
Blåser lite men allt för fint för att stunta sola ute och ta solariumet istället.

Gick bort och köpte jordgubbar och glass på ica förut.
Var tvungen och provsmaka de. Sjukt gott men nu kliar det på läpparna igen.

Jag är pollenallergiker och då kan man få "tilläggsallergi" som tex. Frukt, grönsaker, nötter.
Här om dagen började det klia när jag åt tomat och nu jordgubbar. Verkar som att det är det röda ämnet.
Fuck :(
Har haft så förra året mot banan, päron, äpple (tål inte äppleskal egentligen heller men då var det mot alla sorter), morötter..
Tråkigt är det för helt plötsligt ser man ut som kissie x 15. Vilket inte är okej!

Nu ska jag ta med mig iphonen med min älskade spotify och hörlurarna, kokosoljan ut i solen och ligga där och steka bort halva dagen.

Har föresten fixat allting nästan nu tills imorgon då jag är brudtärna.
Klänning - check
Skor - check
Hur jag ska ha håret - check
Nu är det bara blommorna kvar sen kan vi allt dra igång med bröllop, eller hur :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0