Äntligen någonting som blir bättre

Något är fel när inte ens ananasen smakar bra!
Jag mår inte bra.
Jag är ledsen.
Trött
och orkar ingenting för tillfället.
Helt orkeslös i kroppen.

Blev en liten förbättring nu när jag fick reda på att jag är bokad två pass på bantorget onsdag och torsdag v.28
Vilket i sin tur leder till att jag är ledig nu på fredag, nästa tisdag, nästa lördag och söndag.
Trodde seriöst de tänkte boka upp mig nu tidigt sen ringa in mig när jag är ledig från Aleris.
Äntligen någonting som går bättre.
Dock är jag inte ledig en endaste dag v.28 men det skiter jag i.

Sen har jag pratat med Elli med.
Det blir Liseberg i Augusti.
Gud så roligt!
Har någonting att längta till..

Sen har jag bestämt att det blir utomland i höst.
Om ingen följer med mig åker jag seriöst själv.
Måste komma bort lite.

Nu ska jag äta upp min faktiskt äckliga ananas sen börja fixa inför jobb ikväll då
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0