ÄNTLIGEN!

Vilken dag!!

Upp först och tagga till skolan för studentlunch och mösspåtagning!
När den var slut fixade jag och min klasskompisar lite saker på stan..
Sen åkte vi ut på landet och började klä vagnen.
Montera ihop ljussystemet också.
Nu är den så gott som klar.
På med björkar imorgonbitti men det ska inte vi fixa utan det gör andra :)

Nu har jag hängt fram klänningen,
skorna är framtagna,
champangen på kylning,
Tutan och visselpipan väntar på att få användas.
Nu är det bara tiden kvar.
Ska gå och lägga mig nu då jag ska möta Denice och Angelica sjukt tidigt i stan imorgonbitti.

TAGGGAAAAA NUUUUURÅ!
Vi tar för bövelen studenten.
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0