Dra täcket över huvudet

Känner att det kommer bli många inlägg idag.
Så kan det vara ibland. Måste skriva av mig..

Mår inte bra idag, är nere och nästan lite ledsen.
Men jag vet inte över vad.

Har så fruktansvärt ont i magen, det är inget bra väder ute, alla mina kompisar har rest iväg till olika ställen, jag ska jobba och det är midsommar imorgon..

Har inte alls lust att jobba idag.
Vill helst dra täcket över huvudet och ligga i sängen hela dagen. Men det går ju inte..
Jag behöver lite ledigt tror jag.
Resa iväg och ta det lugnt.
Tror jag ska ta en månad i höst som jag bara ska ta det lugnt på.

Allt var så stressigt i skolan hela tiden. Jag var helt slut på eftermiddagarna.
Den senaste tiden kanske inte var så jobbig i skolan då vi inte gjorde någonting men då tog alla krafter slut på annat. Folk ska tjaffsa, Stefan och jag valde att inte träffas mer..
Ja som sagt, allting annat tog krafterna från mig.
Sen tog jag studenten, hitills den bästa dagen i mitt liv.
Sen gick det tre dagar tills jag började jobba..

Jag behöver nog den där tiden då jag kan resa iväg och ta det lugnt.
Men fram till v.32 ska jag jobba hela tiden.
jag är ledig nu på lördag sen vet jag inte alls när jag blir ledig igen.
Kan ta en vecka, två eller till och med tre veckor.

Sen saknar jag mina kära vänner med.
Som jag knappt har tid att träffa nu.
Dock är de utomlands så kan inte göra det nu ändå.
Men vet inte riktigt hur jag ska få ihop allting sen.

Och sen saknar jag kärlek.
Somna brevid den man älskar och vakna på morgonen brevid den man älskar.
Det saknar jag..
Att få höra av den personen som betyder mest för en säga att han älskar mig.
Det saknar jag med.
För det var så längesen.
Och det betyder så mycket!

Sen är jag besviken på mig själv för att jag inte träffar min pappa så mycket som jag borde.
Just nu har jag verkligen inte tid.
Jag vet att både han och jag är ledsen över det.
Vi träffas men vi har verkligen inte den relationen som jag och min mamma har.
Den relationen som han och jag borde ha.
Men pappa, du vet att jag älskar dig!

Man saknar sånt som man inte har.
men vi har fortfarande långa vägar kvar
jag har lärt mig att längta är bättre än att ha för man saknar inte sånt som man har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0