:)

Mamma: Rebecca jag vet vad du kan göra!
Rebecca: Vadå för någonting?
Mamma: Lägga in lite låtar på min telefon som jag kan lyssna på när jag är ute och går
Rebecca: Men mamma jag har knappt några låtar på datorn eftersom jag lyssnar på spotify.
Mamma: Jaha (besviken)
Rebecca: Men vi kan väl titta vad jag har då..
Mamma: Där, två lars winnerbäck, håkan hellström, eric clapton. Det blir jättebra.
Samtidigt spelat Chris Medina - What are words på radion
Mamma: Deeeen här låten älskar jag.
Rebecca: Jaha men jag har inte den på datorn.
Mamma: Nehe, (ännu mer besviken).
Mamma: Jag ville vara lite poppis och också ha låtar när jag går ut och går.
Rebecca: Har du sladd till telefonen och sånt då?
Mamma: Jadå titta här vad jag har. (kommer fram med en stor påse med sladdar, telefonbok, hörlurar och allt).
Jag fick ju den här telefonen men vet inte vad jag ska med allting till?

Haha söta du.
Får väl fixa det då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0