Har jag sagt att jag har tråkigt?

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Vit
färg 2: svart
färg 3: grå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Många
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha kan du skriva upp
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Mentorsamtal i skolan, hem och fira med min släkt
Vilken tid vaknade du idag: 09.50.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Somnade
Någonting som du längtar till: Åka iväg på semester
Senaste gången du träffade din pappa: i söndags.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Flytta…
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Min förra lärare!
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte har ett skit att göra.
Långt eller kort: på vad? Långt?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är så teknisk som jag faktiskt är :)

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig gjort någon.
Piercing: Hål i naveln, hm 2008?
Tatuering: Ett hjärta som tribal mellan skulderbladen på ryggen, förra hösten
Bästa vän: Ellinor Midhammar.
Sport: Tennis
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Stelkramp i skolan.
Förälskelse: Stefan.

Alkohol du drack: cider
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda!
Kortare eller längre: Längre…
Romantisk eller spontan: Båda två såklart
Tatueringar eller piercingar: Lätt tatueringar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0