Inte okej Rebecca, inte okej!

Jag råkade somna förut när jag var så in i hel*ete trött!
Det var så skönt nu men nu kan jag bara kalla mig själv för idiot.
Vaaaaaaaaarför var jag tvungen att göra det för.

Nu kan jag inte somna och jag börjar jobba om 7 timmar och 20 min!
Jättebra Rebecca, verkligen jättebra!

Kollade på filmen älska mig förut med.
Tjöt ihjäl mig en stund.
Och nu är jag helt nere i humöret efter det.

- hemsk film
- Alla min kära vänner sitter i bilen påväg till arlanda just nu
- jag ska jobba 7.30-16.00 imorgon och efter det har jag tvättstugan hela kvällen
Tror ni jag vill att det ska bli fredag imorgon eller?

Nu ska jag klunka och ja jag menar klunka i mig coccilana (hostmedicinen) för att bli av med min förbannade hosta. Det är morfin där i med så hoppas på att bli trött kan man ju alltid göra ;)
Och titta på Svensson svensson!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0