Klant Rebecca

Jag var inte så smart idag när jag åkte ifrån mitt leg hemma.
Var ju tvungen att ha det både till banken och AF! Smart Rebecca..

Blev fint väder när jag var inne i stan så det var inte tanken på att åka hem sen in igen.
Tog cykeln hem till Sarah istället.
Var där några timmar. Fikade, pratade och myste med hennes katt.

Sen kom jag hem och tog på mig ansvaret att laga mat idag.
Blev korvstroganoff med makaroner. Funkar ju!

Nu har jag precis sjungit mig hes i soffan till Lotta på liseberg.
Det gör man alltid här hemma.

Nu ska jag snart gå och sova tror jag.
In till stan imorgon igen då för AF då istället.
Sen jobba 16.00-21.30!
Jag är bara lite nervös över hur det kommer gå. Går mitt första egna pass imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0