Korten sen studentskivan

Har lovat att lägga in lite kort från studentskivan!
Eller har jag lovat det?
Kommer inte ihåg så kan lika gärna lägga in lite då jag för första gången på länge tog med mig kameran och faktiskt tog kort med den. Inte illa Rebecca :)

Kan börja med att säga att vi blev tilldelade saker vi skulle vara utklädda till. Min utklädnad var väl inte så jätterolig då det mest kändes som att jag vara extra fin på en fest bara.
Hade ju velat vara något annat. Men så är det. Fina var vi alla fall!

Jag som brudtärna!

Bruden

Thomas di leva

Idag i emil i lönneberga

Hulken

Brudparet

Pippis häst, lilla gubben

Afrikanen




Har sjukt mycket mer kort men orkar inte lägga upp alla.
Mer finns på FB!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0