Så kunde det gå..

Vad som skulle vara ETT avsnitt av solsidan råkade bli FEM.
Vilket i sin tur resulterade till att jag somnade.
Dock bara 10 minuter men det räckte för att jag skulle bli pigg.

Fasen då jag som verkligen inte ville somna :(  !
Nu är jag pigg. Eller pigg och pigg. Går runt och gäspar som att jag aldrig gjort någonting annat men är inte lika trött i huvudet.

Hemma är stämningen lik en begravning.
Eller nej nu överdrev jag lite.
Men mamma har ont i huvudet och vilar i soffan, lars sover i sovrummet och jag sover i min säng.
Men nu när jag är pigg igen kan jag ju ta på mig ansvaret att laga mat då!

Jag är verkligen inte rastlös.
Hur kan ni tro någonting sånt :) ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0