Shoppa, sova, sola!

Mötte upp mamma på hennes jobb idag.
Tog cyklarna in till stan och spenderade våran tid där några timmar.

Blev inhandlat en blomma till håret imorgon, 1 vinglas i plast till nästa fredag, 4 stycken ROSA martiniglas!
Sen fick jag även ett par skor av min snälla mamma <3

Nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mig i sängen.
Har ont i magen och mår illa. Förstår inte riktigt varför det är såhär?
Börjar bli trött på det nu faktiskt!

Imorgon ska jag troligtivis till himna badet med min kära vän Ellinor..
Om det är fint väder såklart!
Kommer ligga och steka sönder flera timmar. Och jag som HATAR att sola.
Speciellt ute, döör.
Ligger där och tänker medans man svettas ihjäl.
Hur tråkigt är det inte?
Tacka då vet jag solarium. Bästa sömnmedlet. Somnar 9 av 10 gånger jag solar där.
Inte jobbigt, en fläkt som gör en sval och skönt och lagom varmt.

Godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0