Trött tröttare tröttast

Min plan idag var ju självklart att åka in och skriva in mig på AF idag, fixa sakerna på banken, köpa present till mamma osv.
Men jag är död!
Har sovit 11 timmar men är tröttare än tröttast.
Såg att jag slutar halv 2 imorgon så åker in till stan och fixar det då istället.

Så istället för att cykla in till stan och fixa det där tog jag en lång och skön dusch.
Eller ska jag kalla det bad?
Inte vet jag. Sattt i badkaret och nästan somnade alla fall.

Nu har jag precis druckit lite päroncider i hopp om att bli lite piggare och få en sockerkick.
Hur ska jag orka jobba annars?
Min ögon går i kors och huvudet hänger inte alls med..

Har varit/är sjukt stressad över andra jobbet med.
Men nu har jag lagt in tider, pratat med samordnare så nu ska de boka upp mig för brevidgång så jag slipper tänka på det hela tiden.
Men självklart krockar introduktionsdagen med mitt arbetspass imorgon.
Hela tiden äre någonting. Jaja det ordnar sig.
Tänker inte byta bort mitt jobbpass imorgon för en introduktionsdag alla fall..

Nu ska jag vila lite i 50 min sen cykla bort till johannelund.
Puss



Skulle utan några problem kunna somna sådär jag med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0