Världens sämsta helg!

Må denna helg ruttna i helvetet!
Jag har så sjukt tråkigt..
Har verkligen ingeeeenting att göra.

Vill verkligen inte sitta hemma en kväll till!
Funderar seriöst på att gå på bio själv?
Kan man göra det?
Klart man kan men helvete vad mobbat..
Åh, åt helvete med denna jävla skit helg!!!!!

Jag har pms också så mina känslor är ju överallt och ingenstans.
Plus världens jobbigaste hosta på det.
Har inte alls lust att finnas en dag som denna.

JAG HATAR DENNA JÄVLA PISS HELG!
varför tog jag inte extra passen för? Varför?
Jag är så jävla dum i huvudet :(

Är inte folk utomlands så ska de umgås med sina älskade äckliga fula pojkvänner eller så är dom i äckliga mantorphora och kollar på fula bilar.
Jag är arg!
Vill inte sitta hääääääääär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0