What are words..

Klockan är 13.34 exakt och jag har inte solat än.
För varje gång som jag byter om till bikini och ska gå ut börjar det blåsa massor och moln på himlen så man fryser halvt ihjäl..
Inte okej tycker jag så här sitter jag med shorts och linne.
Ska snart bädda sängen.

Prova sakerna tills imorgon igen sen möta upp mamma efter hon har slutat jobba och cykla in till stan.
Hon skulle ha lite saker och jag måste köpa en blomma att ha i håret tills imorgon.
Sen tar jag även en sväng solariumet tror jag ;)

Hem och duscha sen kanske till Stefan en sväng ikväll.
Dock svarar inte killen när jag skriver, snäll typ det där :)
Tror att han sover så vill inte ringa och väcka. Just därför får jag sitta snällt och vänta!

Nu måste jag ta tag i mitt liv.
Såhär kan vi inte ha det.
Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0