1 Mars

Ännu en tidig morgon.
Men fick lite sovmorgon ändå. Klockan ringde 7.00!
Egentligen skulle jag börjat då men fick skjuta fram två timmar, det var ju skönt :)
Imorgon går jag kväll, 16-21! Så perfekt tid!

Är ganska trött må jag lova.
Sover skit dåligt om nätterna nu.
Alla fall den som var nu och natten innan det.

Ska ut till tvättstugan straxt och slänga på en maskin eller två.
Sen in igen och ringa ett samtal som jag är nervös över. haha!
Ska ringa chefen på det där jobbet och "berätta lite vem jag är".
Hatar att prata i telefonen och speciellt med personer jag inte känner.

Puss

Det är inte roligt att gå och må såhär. Förstår du inte det?
Jag tänker och funderar, bryter ihop inombords men tar mig sakta upp igen.
Fan att livet alltid ska ha nedgångar. Att det alltid ska finnas något man inte vill, att det aldrig kan vara helt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0