10 Mars

Nu ska vi inte bara sitta här och klaga men jag börjar bli trött på praktiken nu.
Och skolan samtidigt. Det systemet funkar inte riktigt va. Hoppas de förstår det till nästa år.

Att dra ut på det i 10 veckor är inte roligt.
Jag tycker om min praktikplats det är inte det som är felet.
Men jag gör exakt samma saker som de där och får inte betalt för det.
I 10 veckor ska man "jobba gratis". Jag köper liksom inte den idén.
Jag gör det så mycket bättre om jag får betalt för det :)

Ska åka dit om en timma ungefär.
Sen slutar jag 21 ikväll. Och börjar igen 6 imorgonbitti. Ni fattar att jag inte är så positiv i det va?
Jag som är världens morgontröttaste människa. Det kommer inte bli roligt.
Å andra sidan jobbar jag bara 3 timmar imorgon men ändå.

Just nu vill jag tillbaka till skolan på heltid eller sluta skolan och jobba och tjäna pengar.
Inte någonting där emellan. Jag är trött på det nu.
Går runt och är trött hela tiden. Ligger och sover 9 timmar men vaknar trött.
Det är inte roligt i längden.

Men nu är det bara till vecka 13 sen är det skola hela tiden.

Har även kommit på att det är exakt 3 månader kvar till studenten.
Jäklar vad fort tiden går.
Vad jag längtar. Men samtidigt inte. Vill inte lämna alla fina vänner jag fått under gymnasietiden. För sen ska man jobba hela tiden. Man jobbar olika tider. När ska man hinna ses då?
Kommer bli tråkigt att inte ses varje dag i skolan.
Kommer blir tråkigt att lämna vissa lärare som man tycker om lite extra.

Men samtidigt längtar jag sjukt mycket. Jäklar vad kul jag ska ha den dagen. Eller hela veckan lättare sagt.
Inget ska få förstöra den tiden för mig då.
Eftersom jag inte ska på studentkryssning eller dansa bal så ska studenten bli så sjukt jäkla rolig!

Usch, jag är så trött. Vill lägga mig och sova hela dagen. Känns som jag är helt morotsfärgad i huvudet med. Jäkla foundation!! hahah, men jag orkar bara inte bry mig.
När jag kommer hem från praktiken ska jag titta på big brother sen sova. Så kommer antagligen inte skriva mer här idag. Men kanske kommer upp ett litet inlägg ändå ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0