11 Mars

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Nej då jag överdriver aldrig med bokstäver ;)

Jag som hade sån ångest för jobb var ju helt onödigt.
När jag kom till jobbet sa de att jag skulle följa med på bio med några boende. Jäklar vad slappt, och roligt. Tittade på Åsa nisse!

Kunde inte somna igår heller utan somnade väl runt 1 - halv 2 inatt.
Sen ringde min klocka 4.45 och då var det bara att stiga upp.
Hade bestämt mig för att skita i smink och sånt idag men såg ut som en zombie!
Var tvungen att kleta på lite skit runt ögonen allafall.
Kom till jobbet. Vart väl ungefär en människa efter två timmar. Innan gick jag runt och sov ungefär.
Och lika trött var personalen som hade haft jouren.

Slutade klockan 10 och då tog jag bussen raka vägen hem.
Nu är klockan 11. Jag är pigg för tillfället och har ingenting att göra så tänkte färga håret. Köpte färg här om dagen så kan lika gärna slänga i det i skallen nu innan det är dags för lunch.

Fårse vad som händer och fötter ikväll. Stefan var fortfarande sjuk så vi träffas inte idag heller..
Imorgon ska jag alla fall ut till pappsen. Längtar efter honom.
Och ska pussa ihjäl mig på älsklingsvovven!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0