12 Mars

Allvarligt så förstår jag ingenting.
Så egentligen borde jag skriva när jag förstår igen.


Vaknade för 20 min sen.
Somnade väldigt sent inatt så är fortfarande lite trött faktiskt.
Men vaknar man så vaknar man och det måste ju ligga en mening i det med!

Ska titta på nåt/några avsnitt av i en annan del av köping nu.
Sen ska jag dricka kaffe och bli pigg..

På eftermiddagen åker jag ut till Grebo. Fårse om jag tar bussen direkt till Åtvid först. Min kära lillebror har match och jag är en så otroligt snäll syster som tittar på hans matcher :)
Men måst erkänna att det är faktiskt väldigt roligt!

Sen ska jag alla fall hem till pappa och gosa ihjäl mig med våran söta pusshund!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0