14 Mars

Godmorgon!

Kim skickade sms igår om att vårat iv-val var inställt idag och på fredag.
Gissa om jag blev glad då?
Så fick sovmorgon idag igen ;)

Vaknade strax innan 9. Ska upp och äta fruokst snart.
Klockan ett börjar jag jobba idag och går till nio.
Så jag missar både familjen annorlunda och en unge i minuten idag. Men får titta på det på tv4play efter big brother. Imorgon får jag också sovmorgon. Ett litet tag alla fall :)
Jobbar 16-21 men har tvättstugan hela förmiddagen så ska upp och tvätta. Sen skulle Kim komma hit en stund och snacka skit tror jag.

Ae nu ska jag och ulf lundell gå och göra frukost och drömma oss bort till sommaren.
Tänk det är inte långt kvar nu. Herregud så skönt det ska bli.
På tal om sommaren så måste jag träna med. Hur lång tid ska det ta att bli sista mars egentligen. En evighet ju!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0