15 Mars

Godmorgon!

Vaknade vid 8.45 av att min klocka ringde.
Låg kvar i sängen en stund ändå :)
Kunde inte somna förns två inatt, bra rebecca!
Har börjat drömma så konstiga drömmar nu för tiden.
I natt drömde jag att pappa, jag och victor skulle åka till australien och planet hade jättesvårt att landa.
Och hela australien var lika litet som gotland är.
Sen helt plötsligt var vi i grebo igen och då skulle vi åka på en resa genom sverige i bil.
Samtidigt som jag skulle till tandläkaren och hon hinner röntga två tänder?! och då ser till och med jag på hennes papper att det är hål i den ena men då helt plötsligt tappar jag den tanden.
Lägger den i fickan och säger att tandfen ska hämta den på natten sen går jag där i från.
Herregud vilka konstiga drömmar alltså!

Sen vaknar jag flera gånger per natt med.
Som sagt, sover som en påse skit!
Men det kanske beror på situationen man är i. stressen, tankar, känslor och allt annat man har och tänka på.

Ae nu ska jag upp och käka en sån där nyttig och bra frukost!
Puss

Mitt humör är väl sådär idag med.
Vaknade ledsen. Känner mig nere men Kim kommer hit sen så ska vi sitta och snacka lite och så.
Hon är underbar allas våran Kim :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0