18 Mars

Jäkla skit väder ute.
Gick och la mig igår och det var vår ute. Vaknade imorse och det var vinter igen.
Men kul då eller inte!
Blir så trött på detta nu. Flyr landet snart..

Bara för snön är jag sur just nu!
Och sen har jag jätteont i magen med.
Men vet ni vad. Igår somnade jag vid klockan 12. Det har inte hänt på en vecka ungefär om inte längre.
Har ju somnat vid 2 varje natt.
Så det var otroligt jäkla skönt.
Dock drömde jag mardröm om inbrottstjuvar och allt möjligt men jag somnade ändå klockan 12!

Det beste med denna dag är allafall att bestefar og jeg ska träffas. Med andra ord Ellinor midhammar :)
Vi har lite sjuk humor ibland. Men mys blir det!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0