19 Mars

Hej hej!

Hade en myskväll hemma hos Elli igår.
Käkade kebabtallrik från 4 årstider och tittade på teven, Pratade och skratttade som vanligt när jag umgås med henne. Haha kom in på gamla minnen och det kan ju inte vara annat än roligt :D

Somnade runt 1 i natt.
Och vaknade vid 10 så nu är jag pigg igen.

Ska snart ta och fixa ordning här hemma. Bädda sängen och allt annat tråkigt.
Sen ska jag ta en lååång dusch :)
Fårse vad som händer mer idag. Kanske hinner plugga lite med.
Eller jag borde verkligen göra det. Har en vecka på mig att skriva klart mitt arbete som är låååångt ifrån klart om man säger så. Men det fixar sig :)

Ikväll ska jag nog träffa Kristoffer en sväng. Fårse vad som händer och fötter då :)
Imorgon är det jobb igen, kul då!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0