21 Mars

Heeeeeeeeeej!
Skriver detta inlägg bara så Ellinor ska få något att läsa. :)
Har varit i skolan idag igen. Började med iv-val på morgonen. Var i någon konstig kyrka. Haha Kim och jag höll på att somna. Så det var väl inte allt för intressant ;)

Sen kämpade vi på i skolan. Fick mitt lilla PMS utbrott men en väldigt mild variant på det hela. Gick och sparkade på varenda litet trappsteg i trappen sen gick ju det med över :)
Denice och jag köpte oss varsin negerboll innan vi gick hem.
Man får säga negerboll. Allafall om man umgås med mig. Då säger man negerboll :)))

Har precis beställt min studentklänning.
Kommer få den om 2-4 dagar. Hoppas den blir bra.
Köpte den för liten med så nu måste jag träna. Haha så smart jag är :D
Nu kör vi va. Eller snart allafall. Nästa torsdag köper jag nytt kort sen är det full fart hela tiden.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0