27 Mars

Jag sitter och funderar på vilken hälsningsfras jag ska börja skriva.
Hej? Hejsan? Hej där? Tjenixen? Goddag?
Jaja hej allafall ;)


Blev bio med Elli, Jonte och Robban tror jag han hette igår.
Vi såg ritualen. Filmen var väl sådär. Blev riktigt skrämd några gånger men annars var den väl inte så bra.
Gick till något ställe på stora torget sen. Kan det heta coctail mån tro? Jaja något sånt allafall.
De beställde varsin öl och elli köpte nog dyraste smirnof ice i staden tror jag :)
Satt där och pratade en stund sen tog vi taxi hem.

Somnade klockan 3 inatt. Egentligen 2 men man var ju tvungen att ställa fram klockan en timma.
Därför sov jag sjukt länge idag med.
Vaknade klockan 11.30. Woppssiii :)

Nu har jag precis gjort mig ordning.
Mamma och jag tar oss en tripp till ikano och maxi.
Jag måste köpa nya skor för mina ser förjävliga ut just nu. Har spruckit i hela hälen, schnyggt ;)

Fårse vad som händer sen.
Än så länge har jag ingen söndagsångest. Men det kommer sen, jag lovar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0