28 Mars

Hej!

Kunde verkligen inte somna igår. Sista gången jag tittade på klockan var den 4. Roligt då eller ej!
Var skapligt trött när jag skulle gå upp imorse. Nära att jag ställde klockan på snooze medvetet för att kunna somna om. Men det gjorde jag inte utan gick upp istället :)

Hade 1 lektion i skolan idag. Värt att gå dit?
Njaaae va..

Så Kim och jag gick in till stan och köpte oss lite kaffe och satte oss i solen ett tag.
Sen tog hon bussen hem. Jag gick och träffade kristoffer och hans kompis som var inne i stan. Pratade med dom en kortis sen gick jag och satte mig i solen igen.
Klockan 3 skulle jag vara på möte på bantorget så ingen idé att gå hem under tiden.
Gick jättebra på mötet. Fick kika runt lite hur det såg ut, prata lite med chefen osv.
I veckan får jag reda på vilka veckor jag ska jobba.  :)

Nu gör jag inte allt för mycket.
Lagade min byrå nyss som verkligen gick sönder.
Från att ha en hel låda i handen till 3 olika trädelar. Haha men bara limma, skruva och banka lite så fixade det sig med ju :)

Frågan är bara vad man ska göra nu?
Ta sig en promenad kanske?
Det vore en bra idé.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0