29 Mars

E det fel på mig?
Eller? Va?
Haha hej hej ;)

Var tröttare än tröttast när min klocka ringde imorse.
Tänkte samma sak som igår att ta sovmorgon men idag var jag ännu mer sugen på det.
Dock blev det inte så idag heller utan jag gick upp och iväg till skolan.

Hade en lektion på morgonen. Sen var det två lärare sjuka så sen hade inte vi någon lektion förns klockan 2.
Skaapligt seg dag om man säger så. Har inte gjort sådär jättemycket under den tiden.
Tittat lite på humor från Tv4, kollat på lite big brother avsnitt, sveriges värsta bilförare och haft en mycket hektisk diskussion med Denice gällande gud och kristendomen. Som jag förövrigt inte tror ett skit på men det gör hon.
Haha tror jag ändå hade mer att kommma med gällande den frågan än henne ;)

Nu har jag precis ätit två mackor och duckit en kopp kaffe så nu är jag piggelin igen.
Ska ta ett bad sen men först bädda sängen och lite sånt.

Puss



Mamma det var det här kortet jag menade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0