3 Mars

Hellu!

Skapligt jobbigt att gå upp idag.
Jobbade kväll igår + bb på det. Vilket gör att man blir pigg efter, kunde självklart inte somna då!
Men nu är jag fit for fight igen..

Var lite stressande morgon idag.
Denice och jag gjorde precis klart vårat arbete så skulle jag spara det men gjorde fler så massor försvann.
Tur fick vi hela 50 min på oss att göra igen.
Sprang upp och ner i hela skolan. Haha såg ut som det gör på top model tävlingar ungefär när de ska springa till någonting och de som kommer först vinner.
För alla ville ha varsin dator i skolan. Men jag kom först, mohahah :)

In med arbetet i tid och så var det klappat och klart.
Lunch med äcklig korvstroganoff.
Sen hämtade vi ut studentmössorna. Herregud det är verkligen nära nu!
Nu har man en känsla allafall.
Den passar perfekt med. Jag är nöjd!

Sen hade vi Big brother timme. Satt en hel timma och pratade och tittade på big brother. Alltså man blir fast vi det. Så underbart program!!!
Sist men inte minst lite svenska på det. Skickade in min novell. Klappat och klart det med.

Alltså det går bra nu.
Nu ska jag ringa till vikariebanken. Önska mig lycka till!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0