4 Mars

Herregud vad trött jag är.
Det var döden att gå upp imorse. Jag var verkligen D.Ö.D!
Slog upp ögonen, hade lagt studentmössan på datorn igår innan jag gick och la mig så den var det första jag såg vilket gjorde att jag kom upp. Utan den skulle jag aldrig kommit upp..

Lite lektioner i skolan. Fixade lite saker med Kim på rasten.
Kopiera papper och sånt skit, skriva ut studieplan som jag ska ta med till intervjun, prata med lärare om möte på praktiken osv.

Efter sista lektionen tog jag mig bort till ljunkan för att gå på iv-val.
Har börjat på ett nytt. Var där första gången idag eftersom jag inte visste vart jag skulle i måndags så jobbade istället. Herregud jag har fått hitler till lärare. Det är sant!
Han är som en ny hitler ungefär men hans motto är att döda gymnasieelever!!
Tror jag ska byta helt ärligt. Vi ska ändå bara sitta och läsa i den där boken typ och svara på frågor. Kan jag lika gärna göra hemma. Har trafikantutbildning alltså glömde säga det :)

Nu ska jag vila mig lite.
Är super trött. Men får inte sova nu för då kommer jag inte kunna somna ikväll.
Jobbar hela dagen imorgon. Långpass 10-21!
Kill me please.

Puss



Storm får äran att göra bloggen lite mera färgfylld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0