5 Mars

Hej där.
Klockan ringde 8.30 imorse. Upp och hoppa för att jobba igen. Som sagt min nästa lediga dag är på onsdag!
Fick skjuts av mamma till jobbet, tack <3
Förhandlade lite med min handledare om att byta tider och allting. Så idag fick jag sluta klockan 17.00 istället för 21.00. Det var så otroligt skönt.
Är hur trött som helst.

Åkte direkt efter jobbet hem till min kusin som fyllde år i veckan. Hon hade lite kalas idag men självklart hade alla åkt innan jag kom dit. Jaja, jag fick supergod smörgåstårta och mycket goda kakor.
Skulle egentligen gått hem till Stefan sen som bor på andra sidan gatan.
Men vi bestämde att vi träffas på tisdag istället för han hade jobbat och behövde sova.

Så nu sitter jag här hemma i min säng och lyssnar på kiss.
Kunde ju haft det roligare men det är ganska skönt att vara hemma.
Ska slänga på mig mjukisbyxorna nu och sätta på någon bra film om ett tag, Tända lite ljus och bara ha en myskväll med mig själv.

Imorgon är det jobb på HSB som gäller. Skönt att kunna tjäna ihop lite pengar.
Och på kvällen ska jag nog titta på innebandymatch.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0