7 Mars

Hej!

Jag är så trött. Helt slut.
Skola idag, efter gick jag och denice till kebabbaren.
Vi pratade om det först och hon är så söt den där denice.
"Alltså det är så gott där att jag bli kåt". hahaha visst är hon söt :D

Kom hem, var hemma en halv timma sen stack jag med en packad väska in till stan igen.
Tog faktiskt cykeln in. Ville nästan slänga den i ån några gånger för det var sjukt jobbigt i motvind och jättelite luft i däcken. Mötte upp kim sen gick vi in till simhallen.
Skulle träningssimma men vi är så otroligt barnsliga så vi lekte lite i den andra bassängen först.
Eller inte först utan hela tiden. Men vi körde lite egen vattengympa med. Och klättrade på madrasser som fanns där. Hahaha hade sjukt roligt!
Var där till halv 8! Så till sist var det vi och några äldre killar kvar som lekte. haha måste sett otroligt roligt ut.
Men man måste få leka och vara barn igen ibland :)

Nu sitter jag och tittar på en unge i minuten. Åh, så mysigt!
Och schnart blir det bb.
Sen familjen annorlunda som jag missade förut.

Imorgon är det skola, sen ska jag hem till stefan.
Puss

Detta inlägg skrev jag bara för att min kära vän Ellinor skulle ha något att läsa. Hoppas det blev bra vaa, molly mus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0