8 Mars

Hejsan..
Tog en liten sovmorgon idag och hoppade medvetet över första lektionen.
Så får man inte göra men jag kände för det och det händer ju inte så ofta och då är det okej :)
Har gjort lite allt möjligt i skolan.
På lunchen gick jag, kim, sara och Denice in till stan och köpte semlor. Mycket gott kan jag lova!

Kom hem för en liten stund sen.
Är helt slut. Skit trött. Skulle vilja sova en stund. Har ont i huvudet med.
Men en sak som är väldigt bra. Det är för bövelen vår ute idag!
Igår tog jag skinnjackan till skolan. Höll på att frysa ihjäl så skulle vara på säkra sidan idag och körde med vinterjacka. Behövdes inte om man säger så. Svettades ihjäl hela dagen.

Nu ska jag packa min väska och ge mig iväg till stefan.
Imorgon är det arbetsintervju klockan 14. Jag skiter på mig snart så nervös jag är!
Ska leta fram lite kläder jag kan ha på mig imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0