9 Mars

Godmorgon!

Har studiedag idag, så skönt!
Min första lediga dag sen 27/2. Så denna dag var väldigt efterlängtad.

Åkte inte till Stefan igår. Han var sjuk, eller höll på att bli. Och jag vill inte bli smittad..
Så vi ska ses på fredag istället :)

Kunde dock bara sova till halv 9 idag ändå även om jag är ledig..
Ska upp och ta något att äta snart.
Klockan 14.00 ska jag på arbetsintervju. Jag kissar på mig så nervös jag är.
Usch jag hatar sånt där. Jag hatar att sitta och svara på frågor, ha ögonkontakt med någon jag pratar med.
Jäkla skit.. Hoppas det går bra i vilket fall som helst :)

Efter ska Kim och jag göra simhallen igen.
Mohaha, roligt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0