angående intervjun

Ang. intervjun jag var på i onsdags.
Hon som höll i den hade ringt mina referenser redan igår. Hur jag vet det är för att en utav de är min handledare på praktiken. Men hon är sjuk så kommer tillbaka på måndag. Lite synd för jag vill ha reda så snabbt som möjligt om jag fått vikariatet.

Om jag får det så kommer jag jobba hela sommaren. Det är alltså ett vikariat över sommaren men trivs jag där så kan jag även boka upp mer tider efter. Och om jag blir godkänd som vikarie fick jag även erbjudande om att jobba innan sommaren.

Så nu håller jag alla tummar och tår att mina referenser säger bra ord om mig så jag kan bli godkänd vikarie sen få jobbet i sommar.

Mamma sa för några månader sen:
"Ska du stå där måndagen efter studenten och trängas med alla på AF då?"
Men jag svarade henne att det tänker jag aldrig göra. Jag vägrar, jag vägrar stå där arbetslös och sitta och glo inne på AF var och varranan dag. Nej fy, aldrig!

Så nu hoppas jag att detta går bra. Skriver här så fort jag har fått något svar från henne.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0