Candy

Fick ut mina agressioner med att städa ordning här lite.
Men det var ju bra för då fick jag det med gjort..

Ska bara vara hemma ikväll.
Gå till ica och köpa godis och bara vara hemma.
Upp ganska skapligt imorgon. Skulle få skjuts till jobbet av mamma.
Tack så jättemycket <3
Då slipper jag åka så sjukt tidigt här i från.
Känner verkligen inte för att jobba imorgon men måste ta igen mina timmar från att jag var sjuk.
Så nu efter vi gjort om schemat så har jag 146 timmar men behöver bara ha 140..
Min handledare räknar fel all the time. Men det får väl jag rätta till sen. Vill gärna inte gå övertid när jag inte ens får betalt för skiten. Det är jag väldigt petnoga med. Ska jag gå övertid vill jag ha betalt.. Men som sagt det är ju bara praktik.

Har inte tagit någon powernap än. Blev ju arg istället.
Får se till att göra det nu annars lär jag väl somna för natten om 2 timmar och det vill jag inte.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0