It's over

Förstår fortfarande ingenting.
Men måste skriva ändå.

40 månader höll det.
Det har varit en bra tid.
Men vi har även gått igenom mycket.
Mycket jobbiga saker som inte alla gör i sitt förhållande.

Men samtidigt har vi haft det riktigt bra.
Din familj är som min familj. Jag känner mig som en i familjen.

Vi träffades när jag var 14 år, blev tillsammans på min 15 årsdag.
Nu är det inte vi längre. Utan nu är jag ensam.
Känns förjävligt helt enkelt. Men får väl bearbeta detta med.
Just nu känns det bara så sjukt.

Jag hoppas alla fall att du får ett bra liv utan mig.
Fan jag orkar inte skriva mer. Allt känns så himla sjukt.
Är så jäkla ledsen :(

Tur att jag har bland de underbaraste vännerna i världen som stöttar en när man är ledsen.
Tack för att ni finns <3




Kommentarer
Postat av: Im gonna miss you

Jag tror du vet exakt varför det tog slut..

2011-03-12 @ 12:17:17
Postat av: Malin

tycker det är så tråkigt asså.. ni passade så bra ihop juu. men du kommer orka kämpa dig upp på stegen igen men det kommer va en jobbig väg och ta tid. men du klarar det, tänk positivt fast det kan vara svårt. hoppas du mår bra i övrigt och att det går bra med jobbet (:

2011-03-12 @ 14:48:19
URL: http://malinkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0