Jag varnar er!

Jag varnar dig!
Gå inte mig på nerverna när jag har pms.
Sen jag satte in den där jäkla p-staven så har jag fått sån sjuk pms!
Eller det går upp och ner. Vissa gånger är det värre än andra.
Vissa gånger får jag bara humörsvängningar så jag sitter och tjuter en hel vecka innan jag ska ha mens.
Men ibland och som de flesta gångerna så blir jag bara sååååå arg..

Därför varnar jag dig.
- Gå inte för nära mig!
- Stöka inte till i min närvaro, föruom i mitt rum. Där får det vara stökigt för då hittar jag sakerna bäst!!
- Gör inte annorlunda saker som inte ingår i vardagen!
- Stör mig inte med irriterande ljud!
- Säg inte åt mig vad jag gör för fel och be mig inte göra saker jag inte vill!
- Säg verkligen inte åt mig att lugna ner mig för det kommer inte hjälpa ett skit!

Följ detta så slipper du få en smäll..
Har allvarligt lust att slå någon ibland alltså. Blir så fruktansvärt arg. Är det nu med. Sitter och "slår" på tangenterna när jag skriver.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad det här är jobbigt.
men det är väl bara att stå ut eller?
Kan inte käka p-piller ju, på grund av flera anledningar. Och då är det här bästa alternativet tyckte min läkare.
Jag får väl lära mig att hantera min känslor. Men hur fan hanterar man sina känslor när de svämmar över en?

AE DRA ÅT HELVETE FULA FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0