Klumpen i magen och tåren i ögat

Fan rent ut sagt.
Varför kan det aldrig vara bra?
Varför kan man aldrig få må helt bra och vara glad?
Det är alltid något som kommer emellan.

Just nu har jag en iskall klump i magen. Eller ska jag säga hjärtat?
Och en tår i ögat.
Nej jag har inte en tår i ögat. Jag har massor tårar i ögonen och på kinderna..

Jag hatar det. Jag hatar att det alltid ska vara massor tjafs.
Skulle aldrig klara ett liv utan dig. Jag vill inte vara utan dig.
Jag vill alltid ha dig nära.
Du är min luft jag andas!!
Utan dig finns inte jag.

Är så trött på alla upp och nedgångar nu. Jag kämpar.
Jag gör verkligen det.

Alla förhållanden kan aldrig vara bra. Alla har det upp och ner. vi har redan gått igenom massor jäkla skit. Jag har gjort massor saker jag aldrig skulle gjort förut enbart för att vi ska hålla ihop.
För att vi ska vara tillsammans och bilda familj senare i livet.

Du kämpar också. Det vet jag.
Du går igenom samma jäkla skit som jag ibland.
Det är både ditt och mitt fel.

Jag vill inte ha det såhär.
Jag vill ha det bra. Vara lyckliga och ha det bra.
Som vi hade det för bara någon vecka sen.

Jag vill inte ha tårar som rinner ner för mina kinder.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Det är du och jag. Det ska vara du och jag. Det är vi, vi två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0