Not my day

Idag har det inte varit min dag.
Först att jag försov mig vilket inte är det roligaste alla gångerna.

Har en jobbig känsla i kroppen, tankarna kommer fram.
Sen stannar man upp, tänker lite sen fortsätter med det man höll på med. Men samtidigt har man känslan kvar.
Ah, jag gillart inte alla fall!

Tog en långpromenad med Elli på eftermiddagen allafall. Gick bort till Ekholmen, runt åleryd och hem genom berga/johannelund. Superbra!
Ska ut och gå imorgon med. Dock får jag se om det blir samma sväng..

Nu ska jag tvätta bort smink, borsta tänderna sen krypa ner i sängen och sätta på någon bra film att somna till.
Imorgon ska jag fixa lite med min cykel så den blir körduglig, plugga på ett arbete sen får vi se vad som händer och fötter.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0