one teaspoon

Hemma igen.
Gick faktiskt oväntat bra med att jobba idag.
Huvudvärken försvann på vägen till jobbet.
Sen jobbade jag med vikarie. Eller hon har precis blivit fast anställd.
Om jag ska vara ärlig så är det mycket skönare att jobba med dem. För de har inte jobbat där i 20 år och kan allt utan och innan och allt ska vara perfekt precis så som dem har gjort.
Vikarierna tar det lite som det kommer och funkar oftast mycket bättre :)

Fick skjuts hem också så kom hem runt 20.45!
Det tackar vi för :)

Så nu ska jag bara skriva reflektioner på ett arbete som ska in imorgon sen ska jag tvätta bort smink och gosa ner mig i sängen för om 40 min börjar bb.
Imorgon är det skola igen, upp och hoppa tidigt på morgonen.
Gillas inte av mig!

Kom på att min nästa lediga dag är nästa onsdag.
Åh, gud vad jobbigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0