Tack snälla mamma <3

Gick runt stångån förut med Elli som sagt.
Tog med oss våra stavar med.
Skäms ihjäl när man går med dom själv :)

Sen åkte mamma och jag ut till tornby och köpte en ny plattång till mig.
Rosa/lila är den, jättefin!
Tack mamma <3

Nu har jag precis plattat håret, sminkat mig och sitter här och väntar på vart kvällen tar mig.
Har ingen aning om vad jag ska göra för tillfället men vägrar sitta hemma så någonstans ska jag väl.
Jag hatar den "årstiden" som är ute. Man kan inte göra någonting.
Längtar tills det blir varmare och uteserveringarna är öppna, eller då man kan köpa en engångsgrill och sätta sig nere vid stångån.

Ska se om jag kan ta på mig lite andra kläder nu, sen ska jag upp och äta lite. Men sen då?
Aa som sagt. Vägrar vara hemma.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0