Tankar

Humöret på mig går väl upp och ner!

Just nu sitter jag här och är skit förbannad. På allting!
Verkligen på allting.
Sen helt plötsligt kan det vända och jag blir ledsen. Då sitter jag och är ledsen över allting!
Och sen kan jag bli "normal" igen. Bara vara som vanligt och släppa alla tankar och allting.

Är inte glad över praktiken nu. Tycker systemet vi har är skit.
Denna vecka är jag ledig en dag, på lördag!
Sen jobbar jag eller går i skolan alla dagar. Man blir helt slut efter, det är verkligen inte roligt.

Inte nog med att man är helt slut efter praktik/skola så är ju inte situationen man är desto bättre. Jävla skit!
Allt kommer samtidigt. Jag har hundra miljontals tankar som far genom huvudet hela tiden. Kanske därför jag aldrig kan somna om kvällarna? Eller vaknar och fortfarande är trött även om jag sovit länge?
Hur blir man av med alla dessa tankar?
Skulle vilja åka iväg någonstans. Bara ha roligt och sluta tänka på allting. Det skulle vara bra. Någon som är på att åka iväg någonstans? Nej, jag har inte råd.

Får längta efter min stockholmsresa med Kim i april. Det blir roligt :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0