Väder

Jag fryser ihjäl!
Vilket hemskt väder ute.
Idag vill man bara lägga sig ner i sängen, dra ner rullgardinerna, höra regnet utanför samtidigt som man tittar på någon riktigt bra film. Eller hur?

Eller varför inte vara inne och baka. Jag har ett minne sen jag var lite och då var jag verkligen liten för mamma bodde tillsammans med min pappa och det har jag verkligen inte många minnen kvar.
Då regnade det ute, höst var det och löven höll på att ramla av träden. Då bakade vi bullar hela eftermiddagen.
Jättemysigt. Men som sagt, var ju mååååånga många många många år sen :)
Men det kommer nog alltid sitta i mig. För varje gång det regnar ute vill jag baka bullar för jag minns den gången.
Nu ligger jag i sängen med min gosigaste filt om mig. Den har liksom "ull" på ena sidan och är super bra.
Ligger och lyssnar lite på musik och så.
Sen kommer Oh vilken härlig da' med jill johnsson. Haha det kan jag verkligen inte hålla med om idag.
Hoppas det är bättre väder imorgon. :)

Jag vill baka bullar allafall men det ska jag inte göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0