14 Maj

Vaknade klockan 8 idag med.
Gjorde precis som igår. Tittade på några avsnitt av solsidan.
Har precis ätit lite frukost.

Så vad händer idag då?
Ska ut och gå sen. Det måste man! Varje dag!
Igår var jag ute och gick 3 gånger.
Först tog jag med lilla Elias i vagnen. Sen gick jag hem till Stefan. Och när jag kom hem på kvällen drog jag ut mamma på en promenad till.

Ska se Eric i finalen ikväll alla fall.
Jag hatar melodifestivalen men det är roligt att titta på Eurovision song consert. Så mycket större och en väldigt blandning av låtarna. Sen måste man heja lite på Sverige med!

Ska även skriva lite till på mitt arbete jag började med igår.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0