15 Maj

Idag sov jag lääänge.
Vaknade vid 10!
Men gud så skönt det var.

Spenderade hela kvällen som jag skrev i förra inlägget på 55an.
Dock var jag nykter hela kvällen.
Har ju som sagt inga pengar. Men hade lika trevligt ändå kan jag lova..
Lite tävling när vi cyklade hem med. Det är aldrig fel!

Nu ska jag plocka ordning här sen sätta mig med böckerna en liten stund.
Måste läsa min bok i svenskan med!
Sen blir det ut och gå med Stefan om han vaknar till liv någon gång under dagen, annars får jag väl gå själv. Eller tvinga med mamma igen!

Puss



Igår, struntade i att platta håret. Vilket var väldigt skönt för slapp tänka på kvällen att jag skulle få lockigy hår. Dock har jag fönat det så mina vanliga lockar hade jag ändå inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0