19 Maj

Nu checkar jag in på helgen.
Gud så underbart. Älskar att jag är ledig på fredagar och får en extra dag ledighet!
Dock ska jag plugga mesta delen av dagen imorgon men det behöver vi ju inte tänka på nu och förstöra min glädje..

Fick VG + på provet jag skrev förra veckan.
Är inte nöjd. Ville ha MVG!

Nu är projektarbetet slut. Helt slut och vi hade slutbedömning idag!
Så skönt..

Nu har jag inte alls mycket kvar i skolan.
- ska lämna in ett arbete på måndag
- "mini redovisning" på folkhälsa på onsdag, klar med arbetet!
- Redovisa min bok i svenskan som jag är klar med, både läst ut och skrivit om.

Ja det var väl det. Tror inte det är någonting mer faktiskt..
Nu ska jag titta på ett avsnitt av svensson svensson sen städa lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0