22 Maj

Nu är jag hemma igen!
Ett himla farande hela helgen.

Igår var jag såklart och tittade på den underbara balen.
Önskar så mycket att jag också var med och dansade, men så blev det ju inte..
Alla var så fina så. Speciellt underbara Angelica och bästa Ellinor!

Efter rännstensgången åkte jag med pappa, bella, Mikaela och philip hem till Anita och åt god mat och tittade på film. Kom hem straxt innan 12 tiden.

Idag har jag varit i Grebo hela dagen lång.
Farmor och Anita kom ut en sväng med.
Blir så ledsen inombords när jag ser att min farmor har så ont.
Och det högg tag i hjärtat på mig när hon sa till mig när jag skull hjälpa henne uppför trappen:
"Rebecca, kommer du ihåg när jag kunde gå?"
Älskade farmor. Önskar att jag kunde göra något så du slipper ha så ont <3

Nu ska jag titta på bb live!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0