26 Maj

Om sanningen ska fram. Vill du ligga med mig då?

Filmen var riktigt bra igår.
Man skrattade ju åt dem alla fall. Men som sagt, 1an är alltid bäst!

Var dödstrött i morse. Och då menar jag verkligen dödstrött.
Så trött att det blev mjukisbyxor till skolan. Och då är jag trött..

Hade en lektion. Troligtvis min sista också? Förutom betygssnack på måndag.
Det känns riktigt bra!
Fick veta betygen i alternativ medicin och Etik. Fick VG i båda. Vilket jag redan har misstänkt men nu fick jag det ju svart på vitt. Känns riktigt bra då jag inte lagt någon större energi på de kurserna.
Just det, VG i folkhälsa med.
Det går bra nu!

Ska nog ta lite lunch här hemma nu sen trampa in mot staden och köpa hårfärg eller något.
Orkar inte sitta hemma.
Ikväll är det blodomloppet. Kör på Rebecca! Kör bara!

Just det. Måste köpa hörlurar. Hur ska jag annars klara mig idag?
Någon har snott mina i skolan :(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0