28 Maj - 13 dagar kvar

Godmorgon!

Vaknade seent. Klockan halv 11..
Mitt humör är exakt lika som när jag gick och la mig igår.
Har varit borta och hämtat mina saker hos Elli nu så ska väl gå upp och ta någonting att äta snart.

Vet inte vad som händer ikväll.
Kanske åker bort en sväng men vet för tillfället inte vart jag hamnar.

Men åh. Nu har myrorna letat sig tillbaka i mitt rum igen.
Som förra helgen. Har jag helgmyror eller?
Konstiga små kryp.

Puss

Önskar att jag hade någon att dela min känslor med.
Önskar att den personen var du.
Önskar att jag hade dig här igen.
Önskar att vi kunde börja om och gör allting så mycket bättre.
Vissa önskningar slår in och andra inte.
Jag hoppas att mina gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0