30 Maj

Sådär ja.
Nu har jag gått min sista lektion på birgittaskolan.
Fick tillbaka nationella och sen betygsprat.
Fick VG i svenska b med. Underbart med tanke på att jag var helt säker på att bara få ett G.

Sen lite utvärderingar på alla kurser.
Och även ett möte med min alltid kära underbara älskade bästa klass.
Kommer bli så tråkigt på studenten att alla ska splittras. Inte få träffa samma folk varje dag.
Kommer sakna det.
Inteeeee!

Fixade lite grejer på stan efter.
Köpte lite nya kläder. Har kommit på att jag har sjukt lite sommarkläder.
Två linnen, två shorts, solpuder, sololja, nya svarta jeans då det gick hål i mina :(

Så vad ska jag göra nu då?
Det är inte okej att alla mina kära vänner spenderar hela sin måndagskväll på måndagsklubben idag.
Och jag sitter hemma. Vad hände där liksom? HUR kunde det bli så fel?
Jag vill med dit.
Min syster har lovat sin biljett till mig om det börjar regna men det ser rätt kört ut för himlen är blå och solen lyser. Fuck :(

Äsch får se fram emot morgondagen då jag ska till frissan och sätta i fjäder extensionen!
Puss



Ser ju inte nya hårfärgen sådär jättebra.
Synd pyttelite rött där uppe.
Det är mörkrödbrun färg. Så i mörkret ser det mest brunt ut och när jag är ute i solen lyser det rött om det. Jag älskar min nya hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0